Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kdo je singl, hubne!

Vzhledem k tomu, že dnešní ideál krásy nám neustále předhazuje vyhublé modelky s dokonalou postavou a ideál holky krev a mlíko (v mém případě Věstonické venuše) je dávno passé, tak jsem se i já rozhodla, že budu hubnout. 

Hubnutí údajně to pomáhá proti singl životu. Spíš než to, mě k tomu přesvědčuje moje skříň a fakt, že největší sportovní výkon dne je dojít si na oběd do kantýny.
Přihlásila jsem se proto do programu se slibným názvem Transformers. Každý týden dostanu jídelníček a cvičení. Začíná to hezky, zítra mám uběhnout jenom 3 km a 12 minut v kuse dělat angličáky. Pokud jich udělám méně než 90, tak spadám do kategorie, která by se dala nazvat vorvaň po mrtvici. Jenom ze slušnosti se jmenuje začátečníci. Zatím jsem si angličáky zkoušela na nečisto. Po 3 minutě jsem hledala telefon, abych si zavolala záchranku. Jenom kyslíkový dluh a třes v rukou mi v tom zabránily. Jsem zvědavá na zítřek. Možná pro mě budou muset zřídit kategorii vorvaň po smrti. 
Jídelníčky byly na výběr dva. Jeden redukční a druhý na nabírání svalové hmoty. Původně jsem si určila ten redukční, ale steak je přeci jen lákavější než řepný salát a tak budu nabírat svaly. Hned zítra začínám zostra - půstem. Na půst, spolu s trýznivým cvičením, se člověk musí připravit nejen psychicky, ale i co do stavu domácích zásob. Tak tu sedím, dojídám čokoládu a zapíjím to Baileys. Přeci si doma nenechám lákadla. Za poslední týden jsem snědla 4 rakvičky, tubu Pringles, svíčkovou se 4 knedlíky, guláš a vypila cca 15 piv. Svaly se samy neudělají a tak jsem se obětovala a to všechno jenom proto, aby se měly z čeho tvořit. Byla to řehole, ale myslím že zítra bude hůř…O hodně hůř…

Autor: Lenka Kinclová | úterý 21.3.2017 8:47 | karma článku: 21,60 | přečteno: 1020x
  • Další články autora

Lenka Kinclová

Laos, země kde příroda hraje prim

Laos bývá mezi cestovateli často opomíjenou zemí. Ve srovnání s Thajskem ho stále halí háv exotiky a zřejmě trochu doplácí na fakt, že nemá moře. Tento hendikep je ovšem schopen nahradit svojí krásnou a až panenskou přírodou.

14.5.2018 v 15:37 | Karma: 12,51 | Přečteno: 288x | Diskuse| Cestování

Lenka Kinclová

Černá ovce mezi těhotnými

Jak přežít fakt, že po třicítce se mejdany přesouvají z nočních barů do těch mléčných? To, že při pití alkoholu se na vás koukají skrz prsty. Zkrátka jak vypadá netěhotná ovce mezi těhotnými.

25.8.2017 v 13:14 | Karma: 20,45 | Přečteno: 1459x | Diskuse| Ona

Lenka Kinclová

Jak se neztratit za volantem - rady pro osamocené řidičky

Řízení bývá dominantou mužů, a proto přináším druhý díl cestovatelských rad pro ženy. Tentokrát se zaměříme na cestování vozem a všechny nezbytnosti okolo.

30.5.2017 v 14:12 | Karma: 21,17 | Přečteno: 846x | Diskuse| Ona

Lenka Kinclová

Jak se neztratit v cizině - rady (nejen) pro ženy na cestách

A nebojíš se teroristů, znásilnění, okradení, že se ztratíš. Tohle všechno musíte zodpovědět pokud se rozhodnete cestovat sama.

15.5.2017 v 9:01 | Karma: 19,60 | Přečteno: 737x | Diskuse| Cestování

Lenka Kinclová

Hlavně nevytvářet domněnky

Všichni máme trošku sklony si domýšlet věci a vytvářet různé teorie. Popularita konspiračních teorií stále roste na oblibě. Nikdo ovšem nemá takový sklon domýšlet si věci, jako žena, které se někdo líbí.

2.5.2017 v 9:00 | Karma: 18,05 | Přečteno: 459x | Diskuse| Ona

Lenka Kinclová

Tajemství ďábelského rituálu

Rituály bývají odpradávna zahaleny tajemství. Nejedna duše se díky nim dala na scestí. I já se rozhodla jednoho zúčastnit a byl to zážitek přímo pekelný...

19.4.2017 v 9:05 | Karma: 15,08 | Přečteno: 505x | Diskuse| Ona

Lenka Kinclová

Plavky - letní můra každé ženy

Pomalu, ale jistě se blíží léto a s tím spojené stresy skoro každé ženy s názvem - Jak budu vypadat v plavkách?

11.4.2017 v 11:11 | Karma: 34,37 | Přečteno: 4272x | Diskuse| Ona

Lenka Kinclová

Jarní detox, aneb odpustit si půst?

S příchodem jara na nás začnou z časopisů a novin vykukovat články o očistě těla, novém startu a detoxu. Jedním ze zaručených způsobů je údajně půst.

3.4.2017 v 18:00 | Karma: 16,38 | Přečteno: 549x | Diskuse| Ona

Lenka Kinclová

Jenom blbá ženská za volantem!

Ženy prý neumí řídit, parkují na místech, kam by se vešel kamion, pozdě řadí a vůbec celkově se k ženám za volantem váže dost předsudků. Ovšem to největší tajemství ženského řízení zůstávalo skryté, až do teď...

28.3.2017 v 7:58 | Karma: 22,57 | Přečteno: 925x | Diskuse| Společnost

Lenka Kinclová

Sama do kina, bože ta musí být divná!

Všimli jste si někdy těch divných lidí, co jsou sami v kině? Říkáte si co je to za zvláštní stvoření? Co se jim honí hlavou? Já jsem jednou z nich a zde jsou výhody a nevýhody osamělé návštěvy kina.

13.3.2017 v 9:56 | Karma: 23,36 | Přečteno: 1487x | Diskuse| Ona

Lenka Kinclová

Hledání toho pravého za časů internetu

Hledáním a specifikací ideálního partnera se na internetu zabývá nepřeberné množství stránek. Obrátila jsem se tedy o radu a pomoc na ně.

7.3.2017 v 12:02 | Karma: 28,45 | Přečteno: 4182x | Diskuse| Ona

Lenka Kinclová

Hledání pana Božského

Je mi třicet a jsem singl. Zní to jako přiznání v kolečku anonymních alkoholiků. Lidé už Vám neříkají: "Až se vdáš.", ale "Jestli se vdáš.." Kde všude se dá seznámit?

19.2.2017 v 7:45 | Karma: 28,55 | Přečteno: 2106x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1470x
Pája: vdaná, 3 děti. Léňa: single, v budoucnu snad kočka. Unikátní sonda do světa čerstvých třicátnic. 

Více na: https://www.facebook.com/abudehur30/

Seznam rubrik