Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pište dál, jak to hledání bude pokračovat.

0 0
možnosti

Díky! Mám to v plánu.

1 0
možnosti

Ideální párování k INTP je ENFJ nebo ENTJ. Rozhodně ne senzoři.;-D

0 0
možnosti

Nebudu lhát, ty zkratky jsem si moc nepamatovala, takže jsem je zvolila náhodně. Jsem ráda, že si pamatuji, kdy mám narozeniny a kde bydlím.

1 0
možnosti

.... trochaj trpělivosti,- vyčkejte do padesátky a nestačíte sa divit!,- vod rána nečtu nic jinýho než jak tem Bílejm, Gregorovejm, Svobodovejm aj. skáčou do betle samí zajíci v průměru vo dvacet jařin mladšíV!,- .......nakonec každej máme nějakou tu uchylku, žejo?!

0 0
možnosti

Je pravda, že se možná můj ideální partner ještě nenarodil, ale já mám do 50 poměrně dlouhou cestu :D

0 0
možnosti

Připomíná mi to jednu zajímavou epizodu s tehdy ještě existujícím Mladým světem, ale na detailní popis tu není dost místa. A jednu faktickou poznámku - pan Božský (spojeno s předchozím článkem) není Leo di Caprio, dokonce ani jiný Leo (Messi), nýbrž - jak je dobře známo - Cristiáno Ronaldo. Ehm, adresu netřeba, právě hraje ;-)

0 0
možnosti

Nene, v kategorii fotbal má místo Pana Božského už mnoho let upevněn David Beckham ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že máte slečno šanci najít toho pravého v poměru asi tak "jedna ku pětistům", neměla byste s podáním inzerátu příliš dlouho váhat. !!

0 0
možnosti

Já myslím, pane Petře, že ta šance je ještě menší, protože já si žádný inzerát dávat nehodlám :).

0 0
možnosti

J42a88n 16U69l29r65i42c51h

7. 3. 2017 18:42

Hezke a s nadhledem. Jiste nebudete hledat dlouho.;-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS