Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takové pěkné mladé děvče by mělo míti v hlavě úplně jiné myšlenky.V

Já byla ve vašich letech jako proutek a to jen proto, že jsem nikdy nepřemýšlela nad tím co jím a kolik to má kalorií.;-)

Jídlo bylo důležité, aby byla energie, kterou jsem potom zdárně vybíjela, sport, práce, tanec, láska a žádná kila navíc nebyla, tedy ani stresy z nich, které jsou daleko horší, nežli potraviny označené za nevhodné.

Jezte na co máte chuť, tělo si samo řekne a když to přeháníte zabrzdí Vás nějakou bolístkou.

Potraviny neuškodí, když je jíme v odpovídajícím množství a s vhodnou přílohou. Čočka a vdolky, uzené a hrachová kaše, vepřové se zelím a různé jiné kombinace, které znali již naši předkové. Doplňte to zdravým pohybem na čerstvém vzduchu, pozitivním přístupem k životu, s úsměvem na tváři a uvidíte, že to zabere daleko více, než úmorná cvičení s drastickou dietou.:-)

0 0
možnosti

Já z nich nemám stresy. Musíte to brát trošku s nadsázkou.. Zajímá mě kombinace čočka a vdolky. To se opravdu jí?

0 0
možnosti

....no vidíte jak Vám chutná, šikovná ste !,- ...... a proč k temu jako cvičíte?!?,-mosite si vybrat jedneho koníčka !

0 0
možnosti

zatím necvičím a pouze jím :-) ta horší fáze teprve příjde

0 0
možnosti
Foto

Velmi správně. Všechny nebezpečné a nezdravé potraviny v domácnosti je zapotřebí náležitě ztrestat a navždy odstranit - tedy nejlépe tím, že je s chutí sníme. :-P

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS