Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Laos na mě taky zapůsobil, jako šíp do srdce. Nádherná příroda, super lidi. Moc se mi tam líbilo. Hezky jsi to popsala:-)VR^

0 0
možnosti
Foto

Na mě teda Laosani nepůsobili ani usměvavě, ani nápomocně. Nejvíc mi přišlo, že je vystihoval nápis na tričku, co měli ve Vientiane - No one cares. Naopak mě v Luang Prabangu a v Vang Viengu okradli a ještě se mi vysmáli. Takže příroda na mě udělala obrovský dojem a strašně se mi tam líbilo, ale lidi velké zklamání, oproti zbytku JV Asie. :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1470x
Pája: vdaná, 3 děti. Léňa: single, v budoucnu snad kočka. Unikátní sonda do světa čerstvých třicátnic. 

Více na: https://www.facebook.com/abudehur30/

Seznam rubrik